Dit jaar onder de aandacht

In dit schooljaar zijn we druk met ontwikkelingen binnen onze school:

We hebben een schooljaarplan geschreven waarbij de volgende acties worden ondernomen:

We hebben vier actiegroepen geformeerd waarbinnen we gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de schoolontwikkeling. De actiegroepen zijn:

• Vakinhoudelijk. Zij zijn verantwoordelijk voor de implementatie van een nieuwe rekenmethode in komend schooljaar en een nieuwe taalmethode later in het schooljaar.
    • Sociaal Emotioneel. Zij gaan aan de slag met een vernieuwd rapport in de vorm van een portfolio wat past binnen TLIM. Verder implementeren zij een nieuwe visie op burgerschap en sociale veiligheid in de school.
    • School en omgeving. Zij gaan aan de slag om met stakeholders in gesprek te geraken om ervoor te zorgen dat onze school zich verder door ontwikkeld tot een volwaardig IKC.
    • Kwaliteitszorg. Zij zijn verantwoordelijk voor een goede borging van de kwaliteitszorg voor onze leerlingen op school.